• (iOS) Staff! - Job Game | Simulator دھوکہ کوڈ کی خرابی کی چابیاں

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ کوڈ کی خرابی کی چابیاں ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Staff! - Job Game | Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ بہت مزے کی بات ہے کہ سیڑھیوں کی سطح تک پہنچنا بہت مشکل ہے اگر آپ کبھی اس حصے میں گئے یا اسے دیکھا لیکن میں آپ کو مشورہ دیتا ہوں کہ آپ کچھ چیزیں کریں جیسے چیزیں کریں اور پھر آپ کام کرنا شروع کردیں۔

    یہ ایک تفریحی کھیل تھا اور میں نے اسے تقریباً ختم کر دیا تھا جب اچانک، ہر دن/ملازمت نے مجھے $300 دینا شروع کر دیا، جب مجھے تمام چیزیں درکار ہیں $15,000۔ جب یہ ہوا تو مجھے واقعی مایوسی ہوئی۔ آپ اس وقت تک کچھ بھی نہیں خرید سکتے جب تک کہ آپ زیادہ پیسے کے لیے اشتہارات نہ دیکھیں۔

    میرا مطلب ہے کہ میں اس بات سے اتفاق کر سکتا ہوں کہ جب میں نے ایک لیول مکمل کیا تو اس میں کہا گیا کہ کیا آپ رقم کو قبائلی بنانا چاہتے ہیں؟ اور میں اب بھی نہیں کہتا ہوں اور اس سے مجھے ایک اضافہ ملتا ہے کہ میں نے اتنا پیسہ کبھی نہیں دیکھا لیکن ساتھ ہی ساتھ ایک ایسی چیز ہے جسے ہوائی جہاز کا موڈ کہا جاتا ہے لہذا مجھے ایڈز دیکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔

    تقریباً ہر سطح کے بعد ایک اشتہار۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے کہ آپ ایک ہی سطح پر کرتے رہتے ہیں جیسے میں جانتا ہوں کہ وہ مختلف ہوتے ہیں لیکن یہ بہت زیادہ ہے۔ یہ ایک اچھا کھیل ہے اور میں دکھاوا کر سکتا ہوں کہ میں اپنی idk گرل فرینڈ سے بات کر رہا ہوں؟ بیوی کھیل میں حقیقی زندگی میں نہیں ہے. اگر آپ اسکول جاتے ہیں تو ماسک پہنیں اوہ اور میں بھول گیا کہ کیا آپ اسے بنا سکتے ہیں تاکہ آپ اس لڑکی کے کپڑے بدل سکیں جو عام کپڑوں کی طرح ان کپڑوں کو پسند نہیں کرتے۔

    یہ واقعی ایک مزے کا کھیل ہے لیکن لیول فور ناقابل شکست ہے اس میں کہا گیا ہے کہ فرش کو موپ کریں لیکن آپ اس مقام تک کچھ بھی نہیں کر سکتے ہیں اس کے علاوہ کرنے کو کچھ نہیں ہے اس کے علاوہ یہ گیم بہت ہی زبردست ہے