• (Android/iOS) WORLD of SUBMARINES: Navy PvP meningkatkan mata hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ meningkatkan mata hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pada mulanya permainan yang bagus dengan grafik yang hebat. Bagaimanapun sejak akhir-akhir ini, selepas kemas kini setiap kali saya memulakan apl ia berkata ..ralat rangkaian tidak dapat disambungkan.. juga ia tergantung di antaranya. Saya menggunakan telefon dengan SD 845.. dan semua yang lain disambungkan ke net kecuali permainan ini. Beberapa penambahbaikan diperlukan.

    Konsep yang menarik tetapi masih perlu diusahakan. Perlukan lebih banyak keupayaan peta untuk mencipta Persatuan dan rakan yang anda boleh bekerjasama dan bermain permainan dalam pertempuran yang sama. Mempunyai laluan untuk membuka kunci sub kelas Akula tanpa membeli kelas Kilo dengan wang sebenar untuk mereka seperti saya yang bebas bermain pemain

    menjelang dekad akan datang permainan anda akan menjadi yang teratas dalam gedung permainan tetapi anda perlu memberikan banyak kemas kini kepada permainan kerana terdapat banyak pepijat

    Ini adalah sehingga anda menggugurkan pangkalan baru dalam permainan yang agak baik. memang anda memerlukan perkara baru untuk dilakukan. tetapi kini perlawanan adalah untuk satu pihak menggunakan peringkat 3 dan 4 kebanyakannya saya masih.Subs.bases Tahap 2 memerlukan subs maks untuk menjalankan misi mempunyai dua pangkalan kerana kemas kini tidak dapat dilakukan. Apa yang anda fikir anda perlu mengimbangi di sini sekarang saya fikir saya harus mengalih keluar. cetakan biru jauh dari peti anda sangat murah Saya mendapat cat dan lambang torpedo. kebanyakan bahagian sampah. jika permainan ini berterusan, akhirnya saya akan menyahpasang

    Permainan ini hebat tetapi kualitinya memerlukan usaha.

    Suka permainan ini grafiknya hebat dan saya sangat suka anda boleh bermain pertempuran sebenar dengan sub anda

    Setiap kali ada sambungan internet pblm....permainan tidak bermula tanpanya...saya telah membayar dan membeli 2 subs saya tidak boleh menyahpasangnya sekarang..itu adalah pengalaman yang buruk...

    Sejujurnya, permainan ini adalah yang terbaik tetapi anda perlu meningkatkan grafik anda (UBOAT dan COLD WATERS untuk PC)

    permainan bagus kerja bagus cuba cari cara yang lebih baik untuk melihat item dinaik taraf seperti jenis pengubah tetapi dalam realiti kejuruteraan kapal selam kepada enjin atau badan kapal

    Sejujurnya saya tidak tahu apa yang berlaku dalam permainan ini tetapi grafiknya bagus.

    WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Aksiyon lwh

    Seronok untuk bermain sekurang-kurangnya sehingga anda mencapai tahap 12.selepas itu permainan selalu mengatakan tidak dapat menyambung ke pelayan apa kerumitan walaupun internet saya baik..lebih baik memperbaikinya

    WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Aksiyon utfm

    Bukan kegemaran saya lagi kerana world of tank blitz adalah kegemaran saya. Tetapi ini sudah pasti tempat ke-2. Tuhan permainan seperti

    Telah bersama permainan selama berbulan-bulan! Suka permainan tetapi saya harap pembangun akan memperkenalkan kumpulan skuad atau fungsi kumpulan pasukan.