• (Android/iOS) Crazy Kitchen: Cooking Game sukčiavimo kodo trikdžių klavišai

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ sukčiavimo kodo trikdžių klavišai ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Šiam žaidimui būčiau skyręs 4 žvaigždutes. Buvau trečiajame pasaulyje, išleidžiu šiek tiek pinigų šiam žaidimui, kad ten patekčiau, jis paprašė manęs atnaujinti, aš tai padariau. Kai bandžiau patekti į jį, jis tiesiog užšaldavo, todėl pašalinau ir vėl įdiegiau, ir, mano siaubui, tai mane grąžino į 1-ąjį pasaulio 1 lygį! Esu labai nusivylusi!!!!!!!

    Kai kuriais lygiais jūs neuždirbate monetų už vieną baigtą klientą. Jis nepradeda skaičiuoti monetų, kol neįvykdote kelių užsakymų. Jūs negalite laimėti net su dvigubų kainų stiprintuvu.

    žaidimas veikė gerai ir man jis patinka iki šiol, jis man vis sakydavo, kad negaliu prisijungti prie serverio arba patikrinti interneto ryšio. kiti mano žaidimai veikia gerai ir nėra problemų su mūsų interneto ryšiu.

    Netrukdykite. Man nerūpi, ką sako šis kūrėjas. Apsimoka laimėti. Įrodykite, kad galite įveikti lygius be stiprintuvų. Melas.

    Man patinka žaidimas, bet pagaliau jį ištryniau, nes jiems prireikia amžinų naujų restoranų. Jau kelias savaites laukiau, kad galėčiau judėti toliau

    Geras žaidimas

    Iš esmės žaidimas yra įdomus ir gana priklausomas. Bet baltas fontano triukšmas mane erzina, nuo jo svaigsta galva. Ir reklamos yra per daug. Bandžiau žaisti dar vieną kartą... ir dar vieną reklamą. Suprantu, kad jums to reikia norint pagerinti žaidimą, bet yra žaidimų, kuriuose yra mažiau skelbimų nei šis... bent jau ne kas kelis lygius, veltui. Atsiprašau, pašalinu, pamiršdamas, kaip tai buvo gerai.

    Žaidimas atrodo gražus, bet jūs negalite žaisti nemokamai ilgai... nes jis neleis jums išvalyti lygių be deimantų ... ir jums reikia mokėti už deimantus.

    nerekomenduoju šio žaidimo! laikmatis baigiasi per greitai, todėl norint pasiekti lygį reikia naudoti brangakmenius, o brangakmenių gauti nėra taip paprasta. užuot atsipalaidavęs, patirsite stresą!

    Šis žaidimas turi rimtą atsilikimą ir užtrunka ilgai įkelti, manau, dėl vėlavimo, bet idk duotų 5 žvaigždutes, jei jos būtų pataisytos, o atnaujinimas užtrunka šiek tiek ilgiau, net jei kurį laiką viskas yra gana brangu